top of page
חיפוש

צבעים > Benjamin Moore עם טכנולוגיית Gennex

עודכן: 9 במאי 2022

הצבע המושלם משרת אותנו שנים רבות, העמידות יוצאת הדופן של צבעי בנג’מין מור מבטיחה את זה.

בנג'מין מור ושות', חברה של ברקשייר האת'וויי, נוסדה בשנת 1883. חברת בנג'מין מור היא כאחת החברות המובילות בצפון אמריקה, לייצור של צבעים עמידים עבור מוסדות מסחריים, מוסדות תעשייה ועבור בתים יוקרתיים.


חברת בנג'מין מור שומרת על מחויבות בלתי מתפשרת לשיטות ייצור בר קיימא, וממשיכה לפתח את הנוסחאות המתקדמות ביותר לשמירה על איכות הסביבה.

תו תקן 'הבטחה ירוקה' הוא האישור של חברת בנג'מין מור לכך כי הצבעים שלה שהינם בעלי הכרה סביבתית גבוהה, עומדים ואף עוברים את הסטנדרטים המחמירים של התעשייה בארצות הברית, ויחד עם זאת מציגים את איכות הביצועים המעולה שאתה מצפה מהמוצרים של בנג'מין מור. חברת בנג'מין מור יישמה את התקנים המחמירים על מנת לעמוד בתנאי התקן של 'ההבטחה הירוקה'.


בהיותם מיוצרים בתהליך המשלב סוגי שרפים, ופגמנטי גנקס (Gennex) על בסיס מים, הצבעים של בנג'מין מור מציבים את עצמם מעבר לתחרות הצבעים הקיימים בשוק. הפיגמנטים הסטנדרטיים מחלישים את הצבע והופכים אותו לדליל וקשה יותר ליישום. הם גם מפחיתים את הרחיצות של שכבת הצבע, מאפשרים שפשופים של הצבע ודהייה שלו.


פיגמנטי הגנקס (Gennex) מחזקים למעשה את הצבע, כך שהוא שומר על מידת צמיגות מקורית בכל הצבעים, מה שמאפשר עמידות גבוהה יותר של שכבת הגימור גבוהה יותר.


* מידת נדיפות אורגאנית בהתאם לחוק להגנת הסביבה של ארצות הברית, מתודה 24.


bottom of page